Meni
Ali nudite redni servis in vzdrževanje oken?
Da, nudimo reden servis in tudi redno vzdrževanje oken. Podjetje ima samostojen oddelke servisa in strokovno usposobljeno osebje na terenu, ki opravlja servisna in vzdrževalna dela. Kontaktirajte nas in z veseljem vam predstavimo opcije vzdrževalnih servisov, ki tudi podaljšujejo garancijske pogoje.
Kakšna je garancija za vaša okna?
Za izdelke AJM veljajo različni garancijski pogoji.
10.letna garancija velja za:
vremensko obstojnost, proti nenaravni spremembi barve in nastajanju razpok na površinah belih PVC oken in PVC vhodnih vrat
na vremensko obstojnost, proti nenaravnim spremembam in nastajanu razpok na površinah PVC okenskih in vratnih profilov
ALU okna in ALU vrata
les-ALU okna
lesena okna in vrata
Za podrobnejše informacije se obrnite na prodajno osebje.
Ali garancija vključuje tudi stekla, tesnila in okovje?
Garancijska obdobja pri AJM se razlikujejo glede na posamezne komponente izdelka. Za specifične informacije glede garancije na posamezne dele priporočamo, da se obrnete neposredno na naše prodajne svetovalce, ki vam bodo predstavili vse naše garancijske pogoje.
Ali garancija velja tudi za poškodbe zaradi vremenskih razmer (toča, veter, UV-žarki)?
Garancija ne pokriva poškodb, ki so posledica ekstremnih vremenskih razmer, kot so toča, močan veter ali dolgotrajna izpostavljenost UV-žarkom.
Ali je garancija veljavna, če montažo izvede drugo podjetje?
Če montažo izvede drugo, nepooblaščeno, podjetje garancija ni veljavna.
Kako hitro obravnavate garancijske zahtevke?
Garancijske zahtevke obravnavamo v roku 24 ur po oddanem zahtevku oziroma takoj, ko je to možno.
Ali garancija krije tudi estetske napake, kot so razbarvanja ali praske?
Garancija ne pokriva estetskih napak, kot so praske ali razbarvanja, ki nastanejo zaradi uporabe, obrabe ali vplivov okolja. Če pa je napaka posledica proizvodne napake, obstaja možnost uveljavljanja garancije. Priporočljivo je, da se v takem primeru posvetujete s servisno službo AJM.
Ali je mogoče podaljšati garancijo?
Da, garancijo si je možno podaljšati s prijavo na sistem rednih funkcijskih servisov, ki podaljšujejo pogoje iz 10 na 13 let, iz 5 na 7 let, iz 3 na 5 let, iz 2 na 4 leta in iz 1 na 2 leti.
Kaj se zgodi, če se okno zaradi napake začne rositi med stekli?
Najprej je potrebno ugotoviti, kaj je dejanski vzrok rosenja, in če se na podlagi strokovnega pregleda zaključi, da je rosenje posledica napake na oknu je to seveda predmet reklamacije.
Kaj potrebujem za uveljavljanje garancije?

Originalni račun in potrjeno servisno-garancijsko knjižico. 

Kje lahko uveljavljam garancijo?

Garancijo uveljavljate pri AJM - v prodajnih salonih ali preko spletnega obrazca. 

Kako doglo traja garancija AJM izdelkov?

Odvisno od izdelkov - od 1 do 10 let. 

Ali garancija velja samo ob strokovni montaži?

Da, pri večini izdelkov garancija velja le ob strokovni montaži opravljeni s strani monterjev oziroma pooblaščenih monterjev AJM. 

Ali garancija velja za vse izdelke enako dolgo?

Ne, garancijski roki so različni. Za več informacij preglej garancijske pogoje. 

Ali pri poškodbah zaradi udarcev ali prask lahko uveljavim garancijo?

Mehanske poškodbe niso predmet garancije. 

Ali garancija krije poškodbe zaradi vlage v prostoru?

Če je v prostoru vlaga nad 60% ali prezračevanje ni ustrezno, garancija ne velja. 

Ali garancija krije vlome ali namerno poškodbo?

Ne. Škoda zaradi vloma ali vandalizma ni predmet reklamacije. 

Ali garancija krije lom stekla?

Ne. Po opravljeni primopredaji je lom stekla izključen iz garancije. 

Kako dolgo velja garancija za rosenje med stekli?

10 let. Rosenje na notrani/zunani strani stekla pa je fizikalni pojav. 

Kaj pa napake v steklu - so te predmet reklamacije?

Napake, ki niso vidne z razdalje 1 meter, niso predmet reklamacije. 

Ali garancija krije optične pojave na steklu?

Ne. Interference, mavrični pasovi, anizotropija niso predmet reklamacije. 

Kako dolgo velja garancija za PVC profile s folijo?

Garancija velja 10 let - gre za garancijo proti nenaravni spremembi barve in razpokam. 

Kako je z garancijo za razpoke na površinah PVC profilov s folijo na kotnih spojih?

Garancija ne velja za razpoke na kotih oziroma zajerah. 

Ali garancija krije spremembe barve zaradi umazanije?

Ne, poškodbe in spremembe na profilih zaradi umazanije (tudi cvetni prah in zaradi tega orumenili profili) niso predmet reklamacije. 

Ali lahko reklamiram razliko v barvi vzorca in na profilu okna?

Da, barvna odstopanja med serijami ali med vzorcem in dejanskim stanjem na profilu so možna in niso napaka. 

Ali garancija pokriva poškodbe zaradi pregrevanja na temnih folijah?

Pri zelo temnih folijah lahko pride do pregrevanja in poškodb - to ni predmet reklamacije. 

Ali so napake v lesu vedno predmet reklamacije?

Napake, ki so dovoljene po standardu DIN EN 942 niso napaka in niso predmet reklamacije in jih garancija ne pokriva. 

Ali je izločanje smole na lesenih profilih v garanciji?

To je naraven pojav, še posebej pri oljnih ali temnih lazurah, in ni predmet garancije. 

Kakšna je garancija za lesena okna in vrata obdelana samo z oljem?

Garancija za lesena okna in vrata obdelana samo z oljem je 1-leto. 

Koliko časa velja garancija za kljuke in ročaje?

Garancija za kljuke in ročaje je 5 let, če ni mehanskih poškodb. 

Koliko časa velja garancija za okensko in vratno okovje?

Ob pravilnem rokovanju, je garancija za okensko in vratno okovje 5 let. 

Kako dolgo velja garancija za delovanje lesenih oken in vrat?

Garancija velja 3 leta - ob pravilni montaži in vzdrževanju. 

Kako dolgo velja garancija za PVC in ALU okna?

Ob strokovni montaži s strani monterjev ali pooblaščenih monterjev AJM, velja 5 let garancije.