Kakovost
Politika podjetja - Področje kakovosti
Proizvodi in storitve podjetja niso samo v skladu z zahtevami in smernicami veljavnih predpisov ter standardov, temveč tudi in predvsem v skladu z zahtevami, potrebami in pričakovanji kupcev. Zadovoljstvo zaposlenih je pomemben pogoj za dosego ciljev.
Tak pristop od nas zahteva:
- da želimo biti boljši od konkurence kar pomeni, da povečujemo tako obseg prodaje kot tudi skupni promet in seveda tudi dobiček za nadaljnji razvoj,
- da težimo k uravnani in optimalni kakovosti skozi vse faze poslovnega procesa, od projekta oz. ponudbe do montaže in servisiranja, kar se izraža v praktični uporabi tako poslovnika kakovosti kot krovnega dokumenta SV, kakor tudi v uporabi sistemskih postopkov in navodil,
- da kakovost ni samo skrb lastnikovoziroma vodstva družbe, temveč skupna naloga vseh zaposlenih v podjetju in je zato tudi vsak posameznik odgovoren za kakovost svojega dela,
- da so aktivnosti za izboljšanje kakovosti usmerjene v preventivno in ne kurativno delovanje (odkrivanje in odpravljanje vzrokov pojavljanja neskladnosti),
- da se z nenehnim izobraževanjem oziroma usposabljanjem pa tudi nagrajevanjem doseže čim boljša kakovost dela, storitev in proizvodov,
- da vodstvo podjetja neprenehoma presoja primernost in predvsem uspešnost našega SV v skladu z letnim planom presoj,
- da smo inovativni, kar pomeni, da spodbujamo razvoj in inovacije tako v delovnih procesih, logistiki, prodaji in razvoju izdelkov,
- da so naši proizvodi skladni z veljavnimi standardi in predpisi.
Področje ravnanja z okoljem
Preprečujemo onesnaževane, ščitimo okolje in primerno ravnamo z odpadki.
Poslujemo skladno z zahtevami okoljske zakonodaje in drugimi okoljskimi zahtevami.
Pri sistemu vodenja ravnanja z okolje, se zgledujemo po ISO 14001 in ga stalno izboljšujemo.
